sábado, 10 de dezembro de 2016

Roses... oh, roses!

Hey guys! :)

How are you? hope you're enjoying a confortable and cosy moment this weekend :) Before I start with Christmas manicures around here (I'm feeling way more inspired this year than last year haha), I wanted to share with you a couple manicures with roses that I've done in the last months. Roses? Yes, you know I love them! *-* I can't help myself haha! I have been sharing a lot of my mancurs mainly through Instagram, so make sure you're following me there (@clockwisepolish).

Como estão? Espero que bem quentinhas e confortáveis neste fim de semana frio :) Antes de começar a publicar manicures de Natal aqui no blog, queria mesmo partilhar convosco algumas que tenho feito nos últimos meses com rosas. Rosas? Sim, porque não? Eu adoro! Qualquer altura do ano é perfeita :p. Tenho publicado a maioria das minhas manicures no Instagram, pelo que certifiquem-se que me seguem lá para estarem a par de tudo! (@clockwisepolish).
Lets start with the vibrant, Summer roses :) 

Vamos começar pela manicure que fiz no Verão, mais vibrante:

  • Essie Ballet Slippers (nude base)
  • Golden Rose wow 23 (reverse stamping)
  • Pueen SE01A stamping plate
  • Mundo de Uñas Black stamping polish

Next we have a soft, yet bright look with roses:

De seguida temos algo discreto, mas alegre:

  • ILNP Sandy Baby (pink holographic base)
  • Fab Ur Nails FUN 13 stamping plate
  • Leadlight stamping technique ft. Kaleidoscopw Aquarelle tints 07 by EL Corazón
  • Messy Mansion Chalk stamping polish

I am also a fan of simple roses, such as the following <3

Também sou fã de pequenas rosas, quaisquers roas como a que se segue <3

  • GL Nails GL Gold Queen gel polish
  • Stripes nail vinyls
  • Fab Ur Nails FUN WON stamping plate
  • Dashica Red stamping polish
Last, I have some warm and soft roses for Fall

Por fim, tenho uma manicure mais suave e com tons Outonais
  • Misa Pinky Promise
  • Essie Nothing Else Metals
  • Fab Ur Nails FUN 13 stamping plate
  • Silver rhinestones
Do you have a favorite? Kisses,

Têm alguma manicure preferida? Beijinhos,

Cristina Santos

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários