domingo, 1 de junho de 2014

Sunday Stamping Challenge: Summer Nails

Hello gorgeous! :)

Today's AIS challenge theme is about Summer. We're not quite there yet, but who cares? lol. Summer to me has to has a piece of the Ocean. There is no Summer without a dive into the sea, just like last year when I was writting my thesis... I had no summer, and it was terrible. As I'm also an island girl, the following nail art come very naturally then :)

O tema de hoje do desafio do grupo AIS é Verão. Parece que este teima em aparecer, mas nas nossas unhas mandamos nós ;) Para mim, e sendo uma menina de uma ilha, não há Verão se não me atirar ao mar pelo menos uma vez! No ano passado não tive Verão porque estava a escrever a tese, e foi terrível perder este pequeno momento de comunhão com a Natureza. Mas passando à nail art, naturalmente que fiz uma paisagem de praia :)
I went for a very, very simple stamping look as you can see. I wanted to appreciate the landscape view provided by the gradient. Funny thing is that I picked only Essie Resort polishes for the gradient :p They were Essie Find Me An Oasis (sky), Essie In The Cab-Ana (sea) and Essie Cocktails & Cocunuts (sand). Then, using a white I lightly sponged some waves breaking into the beach. The palm trees belong to Cheeky Tropical Holiday plate and the birds from StampAholics st01 plate.

Como podem ver, optei por um look muito, muito simples no que toca a carimbos. Queria apreciar a vista da praia providenciada pelo gradiente :p Curiosamente, seleccionei somente vernizes Essie das colecções Resort para o gradiente; foram o Essie Find Me An Oasis (céu), Essie In The Cab-Ana (mar) e Essie Cocktails & Coconuts (areia). Terminei esponjando branco ao de leve para criar ondas rebentando na praia. Os elementos carimbados, palmeiras e pássaros, pertencem às placas Cheeky Tropical Holiday e StampAholics st01, respectivamente :)
What wouldn't I give to be have such a lovely view in front of me right now? ;) The weather here is being crazy lately and I wonder if we'll have Summer sometime soon... What do you think of the nail art? Would you go into this lovely beach with me? :p Kisses,

O que eu não daria para estar num lugar com esta vista inspiradora pela frente.... ;) O tempo está tão controverso que questiono-me se vamos sequer ter Verão este ano... O que acharam da nail art? Acompanhariam-me numa praia assim? Beijinhos,

Cristina Santos***

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários