sexta-feira, 22 de novembro de 2013

Fall - Forest life

Hello there! :)

First of all, thank you so much for all your comments and support in Facebook in the last manicure I posted! I loved that manicure and I'm so freaking happy you did as well and ended up winning the MoYou Nail Art competition *__*. About today's manicure... this will be a quick one because I'm not very pleased with it. Lets take a look!

Antes de mais, muito obrigada por todo o vosso apoio e comentários no meu Facebook sobre a última manicure que publique!! Adorei a manicure, mas fiquei tãooo mais feliz por vocês também gostarem e ganhar o concurso de Nail Art da MoYou London!! *__* :)) Mas passando para a manicure de hoje... vai ser um post curtinho, até porque não fiquei muito satisfeita com o resultado final. Vamos ver
I just not very pleased with the base/background. It could have been something much better to make it look like a Forest (which didn't occur to me at the time lol). So, the base is 3 coats of OPI My Vampire is Buff. I love this polish for nail art but OPI, you could do better pigmentation couldn't you? I wanted something funny and as I had just received MoYou London Landscape 03 plate, I went  for the cute woodpecker and a squirrel running to get his acorns! lool All these designs belong to MoYou London Landscape 03 plate, except for the grass which comes from MoYou Landscape 01 plate. I used a bunch of polishes: Mash Brunswick Green, La Femme Verde Perolado (green) and Mundo de Uñas polishes in Brown, Yellow, Orange and Pastel Pink.

Estou um tanto descontente com a base. Podia ter sido algo brutal que remetesse para uma floresta, mas na altura nada me ocorreu lol. Portanto, a base são 3 camadas do verniz OPI My Vampire is Buff. Considero este verniz super adequado para nail arts, mas a pigmentação é que podia ser melhor... Prentendia algo divertido; aproveitei que a placa MoYou London Landscape 03 tinha acabado de chegar e lancei-me ao pica-pau e esquilo perseguindo bolotas lool :) Todos os desenhos desta manicure pertencem à placa MoYou Landscape 03, excepto a relva que pertence à Landscape 01. Usei bastantes (demasiados?) vernizes para carimbar; foram eles: Mash Brunswick Green (verde); La Femmer Verde Perolado e vernizes Mundo de Uñas nos tons Castanho, Amarelo, Laranja e Rosa pastel.
Its possibly a lot of information and colors to take in, but I thinks its funny :) A better background could make it perfect though. So, what do you think? Do you own this MoYou plate? Kisses :)

Muito possivelmente é muita informação a nível de cores e desenhos, mas eu pelo menos achei engraçado :) Se bem que uma base mais adequanda faria maravilhas. Então, concordam comigo? O que vos parece? Beijinhos :)

MoYou London Websitehttp://www.moyou.co.uk/
MoYou London Facebook Page:

Cristina Santos***

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários