sábado, 11 de março de 2017

Pinecones & ILNP Overnight Bag

Well, hello there! :D

Long time no see, right? Well, I finally have a week of hence I have to time to do something I really love, blogging! :D For today's post, I want to share with you a nail art I did last January featuring pinecones.

Há quanto tempo, não é? Eis que finalmente estou de férias uma semana e tenho tempo para um dos meus passatempos preferidos, nail art! :D No post de hoje partilho convosco uma manicure que fiz em Janeiro com pinhas.
I find this manicure to be oh so lovely! <3 I was of course inspired by the pinecone and pine needles from Moyra 36 - Winter is Coming stamping plate. I chose to match them with ILNP Overnight Bag since I caved and bought it in December haha. Love it! The design is a stamping decal made using Mash Brunswick Green and DRK Marrom Metálico stamping polish. What do you guys think? Kisses!!

Acho que estra manicure ficou tão fofinha! <3 Fui buscar a minha inspiração ao desenho de pinhas da placa Moyra 36 - Winter is Coming e combinei com o verniz ILNP Overnight Bag (não resisti e comprei-o em Dezembro). Adoro! Fiz um adesivo de carimbo com os vernizes de carimbo Mash Brunswick Green e DRK Marrom Metálico. Que acham? Beijinhos!!

Cristina Santos***

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários