terça-feira, 17 de dezembro de 2013

Sunday Stamping Challenge: Animalistic

Hello there!! :)

Yes, I'm fully aware today is Tuesday lol. However, I didn't have time to post this challenge the days before so here we go!! :p Last week's AIS challenge theme was "Animalistic", as in nails somehow related to animals. So, I took this chance to do something I've been wanting to do since I bought the Winstonia first generation set a year ago! :D 

É verdade, eu sei que hoje é Terça lol. Contudo, não tive tempo de postar o desafio de Domingo nos últimos dois dias por isso aqui vamos nós! :p O tema da semana passada foi "Animalístico", i.e., algo relacionado com animais. Eu aproveitei a oportunidade para fazer algo que desejava fazer desde que comprei o Set first generation da Winstonia há quase um ano! :D
I love, love these cute Panda's! *_* And also love the Bamboo trees :)) All designs except the Bamboo tree in the middle nails belong to the Winstonia plates set and its like they are meant to be. The Panda's are in Winstonia  W115 plate and the Bamboo tree in the index and pinky in W110 plate. The middle Bamboo tree belongs to MoYou Suki 01 plate. I double stamped the tree because I was unsure with which green polish to use: either La Femme Verde Perolado or Mash Brunswick Green. So, why not both? lol

Adoro, adoro estes Pandas fofos! *_* E é claro que também adoro as àrvores de Bamboo :) Todos os desenhos exceptos as árvores das unhas do meio pertencem ao set first generation da Winstonia; os Pandas encontram-se na placa W115 e árvore Bamboo do indicador e mindinho na plaquinha W110. Já a árvore do dedo do meio pertence à placa MoYou Suki 01. Estava super incerta de que verniz verde usar para carimbar; tanto podia ser o Mash Brunswick Green como o La Femme Verde Perolado... Bom, acabaram por ser os dois e carimbei duplamente as árvores lol :)
And these are how my nails looked last Saturday. In the meantime they're bigger :p I bet you were curious on how they looked when I broke them because I sure am always curious on such occasions hahah! Oh the base polish is my beloved Misa Little Hands :) I hope you liked it and see you later. Yes, ater because today I'm not working and a girl has got to do what she love's best! :) Kisses,

E estas eram as minhas unhas no Sábado, entretanto já cresceram um pouco. Aposto que estavam curiosas para as ver depois de eu partir. E porquê? Porque eu também fico curiosa hahaha! Ahh o verniz base é o meu amado Misa Little Hands :) Espero que tenham gostado e até logo. Sim, hoje estou de folga e por isso vou dedicar-me a fazer o que gosto :) Beijinhos,

Cristina Santos***

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários