domingo, 15 de abril de 2012

Nail mail & Haul


Hola chicas! :) Welcome back!

In this post i'm going to show you what i bought and received by mail - all nail related of course :p First are pictures from my shopping.

Neste post pretendo mostar-vos o que recebi esta semana por mail e o que eu comprei - tudo relacionado com  unhas claro lol :p Em primeiro lugar estão fotos do que eu comprei.

Cliché Glamour Madona, Sally Xtreme Fuchsia Power and OPI Culticle oil (óleo de cutículas)

Ludurana Flocado Arco-íris and Ludurana Base coat Cetim
Essence hand cream, Essence colour & go Lime up!, Got a secret and Be opimistic!
And now my nail mail from Bor Pretty Store. Finally got my dotting tools, no more homemade tools! lol :p

E agora o correio da loja Born Pretty Store. Finalmente tenho ferramentas para fazer bolinhas, acabaram-se as feitas em casa! lol :p

Plate m41, dotting tools and plate m59
So, these were my latest shopping :p but i still have more international polishes to arrive next week (iupi!) :) Stay tunned!

Então foram estas as minhas comprinhas :D mas tenho mais a caminho do outro lado do Mundo! iupi!!
Fiquem atentas!

Kisses :)
Beijinhoss :)

Cristina Santos**

P.S Forgot to add these lol
H&M Urban Spirit, Miss Cop Les Blue jeans, Catrice Genius in a Bottle and Catrice Dirty Berry



2 comentários:

  1. Que compras boas... quero ver isso tudo nas unhas...
    Bjs
    Luisa

    http://efoiumdiaqueelacriouoseublogue.blogspot.pt

    ResponderEliminar

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários