quinta-feira, 5 de abril de 2012

Welcome to my world!

Hello there! =D

This is where i intend to post and share all my manicures (including failures) lol. I hope you join me in this dangerous road and feel absolutely free to ask me absolutely anything (even if not manicure related, believe me, i'll come up with an answer! lol).

Este é o local onde pretendo partilhar todas as minhas manicures convosco (incluindo os falhanços lol). Desejo que se juntem a mim nesta estrada tão perigosa e faça-me o favor de estar à vontade para me perguntar qualquer coisa relacionada ou não com vernizes :p 

Thank you for stopping by! :)

Obrigada por passarem por cá! :)

Cristina Santos


2 comentários:

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários