domingo, 23 de setembro de 2012

Sunday Stamping Challenge - Let Someone Else Choose the image/plate

Hey gorgeous! :)

Ready for another sunday stamping round? eh eh. This weeks theme is a funny one lol we had to let someone else choose the plate or image and then deal with it. I asked my boyfriend who at first didn't like the idea to spend his "precious" time looking at my plates lol then he choosed an unicorn (?!) from MASH 39 plate.

Prontas para mais uma ronda de desafio semanal? eh eh. Esta semana a ideia foi deixar que alguém escolhesse o desenho/plaquinha e lidar com a situação. Pedi ao meu namorado que resmungou logo com o facto de perder o seu tempo "precioso" a ver as minhas plaquinhas lol e depois escolheu um unicórnio (?!) da placa MASH 39.

An unicorn? What was i supposed to do?? What you see in pictures is my second attempt because the first one was so ugly that i don't want to remember it lol. I applied two lovely coats of gorgeousss Kiko 385, one of W7 black in my ring nail and above all one coat of Kiko 230. I loved this combination sooo much that i didn't want to stamp... ugh! lol This blue is so intense, so beautiful! And Kiko's are great... great formula, great shine, great drying time :)

Um unicórnio? Mas o que era suposto fazer com este desenho?? Digo-vos que o que vêm nas fotos foi a segunda tentativa porque a primeira foi tão má que nem me quero lembrar lol. Benne, apliquei duas camadas do lindãããoooo Kiko 385, uma camada do W7 preto no anelar e uma camada do Kiko 230 por cima de todas as unhas. Amei esta combinação, tanto que não queria carimbar... lol Este azul é tão intenso, tão bonito! Para não falar que os Kikos têm uma formula, tempo de secagem e brilho espectaculares :)

My boyfriend wanted something dark... but it turns out i don't have anything in my stash (i wonder why ah ah). I stamped with Essence stampy polish in white and with MASH 39 design. On top i applied one coat of Golden Rose quick dry top coat :p

O meu namorado queria algo dark... mas parece que não tenho nada assim na minha colecção de placas (porque será eh eh). Carimbei com o verniz branco Essence Stampy Polish e com a plaquinha MASH 39. Para terminar apliquei uma camada do top coat Golden Rose Quick Dry (disponível nas lojas Pluricosmética por cerca de 2€ penso eu) :p

I'm not very pleased with the result because unicorns are a majestic creature that needs something more than plain blue and glitter, but i was with zero imagination lol. On the other hand i'm deeply in love with Kiko 385 & Kiko 230 combination :D Tell me you opinion and see you tomorrow. Kisses :)

Não estou muito satisfeita com o resultado final porque os unicórnios são criaturas majestosas que necessitam de algo mais do que puro azul com glitter, mas a minha imaginação estava a zeros lol. Por outro lado estou profundamente apaixonada pela combinação Kiko 385 & Kiko 230 :D Digam-me a vossa opinião. Até manhã, beijinhos :)

Cristina Santos***

P.S: I'm so late in answering comments, but i promise i will this week when i finish organizing my new thesis life :p

P.S: Estou muito atrasada em responder aos comentários, mas prometo que responderei esta semana assim que acabar de organizar a minha nova vida de tese :p

2 comentários:

  1. esse Kiko azul é de babar.. lindo lindo lindo!!!

    beijinhos

    ResponderEliminar
  2. OMGGGG
    Ficou lindo.... e amei esta tua carimbada...

    Bjs
    Luísa

    http://efoiumdiaqueelacriouoseublogue.blogspot.pt/

    ResponderEliminar

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários