sábado, 4 de janeiro de 2014

Top 12 Nail Arts of 2013 - Your favorites

Hola guapas!! :)

Today's post is part of a two-part walk in the memory lane :) I looked at my statistics and picked your favorite 12 nail arts of mine from 2013. This was quite funny because I forgot about some of them that I really loved! lol. You can click in the link below each post to see the full details on each manicure ;) So, without further adue here they are, enjoy (again? hehe):

O post de hoje é a primeira parte de um regresso ao passado no que toca às nail arts que fiz em 2013 :) Basicamente analisei as minhas estatísticas e seleccionei as 12 nail arts que vocês mais amaram. Até foi bastante engraçado recordar, especialmente porque tinha-me esquecido de algumas que adorei! lol. Se quiserem ver detalhes das respectivas manicures, basta clocar no link respectivo abaixo de cada foto ;) Sem mais delongas, aqui estão elas!

12 
Link
11
Link
10
Link
9
Link
8
Link
7
Link
6
Link
5
Link
4
Link
3
Link
2
Link
Drumroll please!!!

Que rufem os tambores!!!

1
Link
Wow!!! :D I wasn't expecting the first places and was honestly surprised :) The first place actually represents the Portuguese StampAholics brand since all my posts on the three released plates had amazing views :) Did you notice almost all nail arts were made with stamping? This is by far my favorite nail art method but also 2013 was a hard year to make freehand nail art. I hope I can even this out in 2014! :) Now tell me, what was your favorite nail art?? Tomorrow I'll publish my favorites ;) Kisses,

Uau!!! :D Não estava mesmo à espera dos primeiros lugares e fiquei bastante surpresa! :) O primeiro lugar, na realidade, representa todas as minhas manicures com as plaquinhas Portuguesas StampAholics; isto porque foram os posts que mais visualizações tiveram :) Aperceberam-se de que quase todas as manicures foram feitas com carimbos? Esta é sem sombra de dúvida a minha técnica de nail art favorita! Mas, 2013 foi também um ano difícil para mim em termos de desenho livre, mas pretendo equilibrar as coisas  em 2014! ;) Agora contem-me, qual foi a vossa manicure preferida? Amanhã vou postar as minhas preferidas :p Beijinhos,

Cristina Santos*** 

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários